petak, 27. veljače 2015.


Dječji vrtić Velika Gorica
Početna Projekti
Projekti
Djeca - čuvari djedovine u Turopolju

31. siječnja 2015.

Projekt baštinaPoticaj za naš projekt rodio se zato što se naš područni vrtić Buševec nalazi u sredini bogatoj kulturnom, povijesnom i folklornom baštinom - Turopolju, stoga je još 2011. godine započet projekt u mješovitoj skupini sa djecom u dobi od 4,5 do 6,5 godina.

Djeca u predškolskom razdoblju ne uče kognitivno nego doživljeno, iskustveno - stoga smo slijedile dječje interese, nudeći im zanimljive poticaje.

Potaknule smo znatiželju za istraživanjem svim osjetilima.

Više...
 
Projekt Pčele

5. srpnja 2014.

Projekt pčeleŠečući parkom i promatrajući sadnju cvijeća djeca su uočila pčele te su pokazala veliki interes.

U vrtću smo listali enciklopedije, knjige, slikovnice o pčelama te saznali kako izgledaju, gdje žive, što rade, zašto su važne.

Zajednički smo izrađivali sače i pčele on neoblikovanog materijala.

Najvažniji cilj bio je kod djece poticati spoznaju o tome kako pčele sakupljaju pelud i prave med te njihovu važnost za prirodnu ravnotežu.

Više...
 
Eko – projekt: "Za zelenu zemlju"

30. lipnja 2014.

Eko projekt

Cilj projekta je odgojiti ekološki osviješteno dijete koje se odgovorno ponaša prema prirodi, usvajanje znanja, stavova i vještina, spoznaje da je čovjek dio prirode i treba zajedno djelovati kao odgovorna zajednica.
Željeli smo promicati ekološki načina života našeg vrtića.

Više...
 
Projekt "Čuvajmo svoj glas"

11. lipnja 2014.

Projekt "Čuvajmo svoj glas"Projekt "Čuvajmo svoj glas" proveden je u svi predškolskim skupinama našeg vrtića.

Naučili smo što sve može ugroziti naš glas i što moramo izbjegavati.

Ono najvažnije, naučili smo kako sačuvati naš glas, kako provoditi higijenu glasa te tako preventivno djelovati i spriječiti nastanak teškoća glasa.

Više...
 
Mali istraživači leda

16. ožujka 2014.

Mali istrazivaciZbog prirodne radoznalosti djeca obožavaju istraživati svijet oko sebe.
Stoga im moramo osigurati bogato i poticajno neposredno okruženje.

Biti radoznao znači biti otvoren za različita životna iskustva, biti sklon istraživanju novog, neobičnog, nejasnog.
Radoznalost djecu potiče da istražuju svoje okruženje, manipuliraju stvarima oko sebe, postavljaju pitanja, stvaraju pretpostavke, ispituju, donose zaključke i povezuju informacije koje povezuju na taj način tj. stvaraju uzročno-posljedične veze među stvarima.

U našoj istraživačkoj radionici izvodili smo male pokuse koji su bili dobra prilika za aktivno učenje na zanimljiv, izazovan način. Istraživali smo led.

Više...
 
Projekt - Biti poseban, različit

Ažurirano 7. svibnja 2011.

Untitled document

Projekt Biti posebanBITI POSEBAN (različit)

U našem vrtiću učimo:

  • prepoznavati i uočavati RAZLIKE
  • razvijamo djetetovu spoznaju da je različitost vrijedna sama po sebi
  • razvijamo različite socijalne vještine
  • utječemo na formiranje pozitivnih stavova prema drugačijima
  • unapređujemo suradnju i duh tolerancije i razumijevanje naročito prema djeci s posebnim potrebama
  • razvijamo humanistički stav i demokratičnost u skupini
  • poštujemo dječja prava

KAKO?

  • informiranjem putem medija, enciklopedija, priča, posjeta
  • neposrednim iskustvom i kontaktima (posjeta našem vrtiću u Cvjetnom)
  • kroz razgovore o dječjim neposrednim iskustvima
  • preko svakodnevnih aktivnosti
  • razmjenom iskustava, doživljaja, osjećaja,...

„ELMER“ - kockasti slonić, drugačiji od drugih, koji nas je kroz priču uveo u svijet posebnih,... To je slikovnica o slonu koji živi u krdu u kojem se slonovi razlikuju po mnogočemu, jedino su po boji isti i zato su svi sretni . Osim Elmera. On nije sive boje već je šaren. U jednom trenutku Elmeru to zasmeta i želi se promijeniti ...?

Više...
 
Projekt Knjiga

8. travnja 2011.

Projekt knjigaDjeca naše odgojne skupine veliki su ljubitelji slikovnica, priča, bajki… pa smo u dogovoru s njima odlučili posjetiti velikogoričku knjižnicu.

Cilj nam je bio potaknuti stvaranje navike posjeta knjižnici s roditeljima jer ipak "knjige imaju dušu" za razliku od kompjutora i TV-a kojima su djeca današnjice sve više okružena, te da djeca čitanjem od strane roditelja i ostalih odraslih osoba zadovolje temeljne potrebe za sigurnošću, prihvaćanjem, pažnjom i ljubavlju, koji su preduvjet za zdravi socio-emocionalni razvoj.

Tijekom boravka u knjižnici, djeca su se upoznala s prostorom, s ljudima koji tamo rade, s vrstama slikovnica. Crtala su, improvizirala lutkama i na taj način proširivala vlastite spoznaje o svijetu koji ih okružuje.

Više...
 
Projekt Zavičajna kultura i strani jezik

5. prosinca 2010.

PROJEKT - Zavičajna kultura i strani jezikAutorica projekta: Ljubica Muršić

Da bi dijete stvorilo cjelovit odnos prema svijetu u kojem živi, uz razvijanje odnosa prema "stranom" valja razvijati i odnos prema "svom". Jedini primjeren i efikasan način jest učenje kroz igru. Igru, naravno, treba osmisliti. Priredili smo nekoliko igraonica za koje mislimo da su na kreativan način djeci razvile poznavanje i osjećanje zavičaja. I ne samo djeci – no i njihovim roditeljima! U našim akcijama lijepu pomoć pružila nam je Plemenita općina turopoljska. Vjerujem da naše "igre" mogu biti i široj publici interesantne i poučne.

Više...
 
Projekt Kuća

30. svibnja 2010.

Projekt Kuća - Dječji vrtić Velika GoricaOvako smo započeli rad na našem projektu "KUĆA":

Igra građenja: "Lovačka kuća" – zajedno sa prijateljima ostalih skupina, Marko i Josip bili su pravi mali graditelji...

Likovna radionica: "Fasada na kućici za psa"
Kad smo napravili kartonsku kutiju, Josip je rekao da moramo "namalati" fasadu. Svi su htjeli pomoći u farbanju, a napravili smo i krov.

"Kućica skrivalica" - pretijesno je za sve koji bi se htjeli sakriti u nju, te su djeca zaželjela da napravimo veću: "Teta, napravi nam veliku kuću da se možemo sakriti svi!"
I želja im je ispunjena. Napravili smo veliku "kućicu skrivalicu" u koju je moglo ući puno malih prijatelja. Bilo je zabavno. Poslužilo nam je za igru: "Kuc, kuc kućice, tko u tebi stanuje?" (djeca odgovaraju ime, prezime i adresu).

Nastavili smo sa plakatom "Kako se gradi kuća?"
Vrijedne i vješte male ruke najprije su iz časopisa izrezivale sličice, a zatim lijepile na veliki papir.

Više...
 
Projekt Upoznajmo mlijeko i mliječne proizvode

17. svibnja 2010.

Projekt - Upoznajmo mlijeko i mliječne proizvodeBez obzira na individualne prehrambene sklonosti i navike djece, osoblje vrtića ipak se osjeća odgovornim za to koliko će dijete pojesti i kako će se hraniti dok je u vrtiću. To je jedan od razloga zbog kojeg sam osmislila projekt koji je djeci približio mlijeko i mliječne proizvode.

U svojoj sam skupini zamijetila da djeca malo ili nedovoljno konzumiraju mlijeko i mliječne proizvode. Tako se često događalo da dijete za doručak popije samo malo mlijeka ili da ga potpuno odbije. Ta situacija nije nas ostavljala ravnodušnima i bez obzira na pokušaje da taj problem riješimo individualnim pristupom svakom djetetu, značajnijih pomaka nije bilo.

Polazeći od važnosti prvog jutarnjeg obroka – doručka, kojeg djeca uglavnom konzumiraju u vrtiću, osjetila sam se odgovornom učiniti pomak u promjeni navika djece u svojoj skupini. Presudan korak u ovoj akciji bilo je povezivanje s roditeljima. Pozitivan pristup roditelja i razmjena iskustva i aktivnosti koje ćemo provoditi – početni je stadij u uvođenju svih aktivnosti s djecom u vrtiću.

Osvješćujući problemsku situaciju u skupini djece u 6.godini života, započeli smo s projektom "Upoznajmo mlijeko i mliječne proizvode".

Više...
 



Dječji vrtić Velika Gorica

Copyright © 2015 DV VELIKA GORICA
Josipa Pucekovića 2, Velika Gorica, HR-10 410
Sva prava pridržana :: All rights reserved
Uvjeti korištenja :: Sitemap :: Site donirao Compositus